Super 15teen

My photo
Hola :) me ? known as Nur Nasha Fatihah bt Saupi . Just call me Nasha . Breathing in this world on 17 November 1997 . Yeah , i'm PMR Candidates 2012 ! Hei peeps ? love me ? just enjoy my blog and i HATE copiers ! :) Emm . For those who hate me ? just go away . Don't think that you only hate me , hei ! i hate you too .And for only those who LIKE me , FOLLOW my blog babe . muahaha :)
­ ­

Followers

talk about him

 

hei :)  rindu korang . lama xupdate kann ? ye la sangaat -.-' well sha na bagi tau someting, and it's about HIM . dia pelik sangat today , like strange gituu . selalu sangat say 'sorry' today , ape je yang dia buat dia akn minta maaf, hahaaa , selalunya xla camtu , tp xpe la, mood dia lain skit kut today , tp xpe , i know him well , dia bt camtu dia ad sebab tersendiri , sha pahamm :) . eh sori la kalau korang xpaham apa yg sha sedang cakapkan ni , haha well i talk to myself . hikhik :D ngekk . so ? exam ? ta tahu na cakap ape . 4 paper da dapat baru dapat 2A . yeah, i know its teruk kann ? tapi tu lahh . hasilnyaa . sokei lahh . maybe sha down kut exam ni , terima je lahh . hurm so sha ad 4 paper lagi and hope that semua tuh dapat A , i.allah :) . till then , nati sha sambung , bai !

No comments:

Post a Comment